Summer feelings

Redan torsdag idag, även min sista jobbdag för denna veckan. Inte helt fel att vara ledig fre-sön när vädret är så underbart som det är! I tisdags efter Kikki hade jobbat klart så mötte jag upp henne och så drog vi till Medis för att inviga uteserverings-säsongen. Det var så varmt så man kunde sitta utan jacka, helt sjukt! Var en välbehövlig kväll med lite dricka innan vi åkte hem igen. Sen igår jobbade jag 08-18, och gick hem till mamma när jag slutade. Vi hade nämligen vin och lakrits-provning igår på lakritsroten. Det var hur gott som helst! Även spännande att se hur bra eller dåligt vissa viner passade till vissa lakritssorter. En väldigt trevlig kväll med bästa mamma med andra ord! 
Just nu sitter jag på tåget in till jobbet. Jobbar bara 09-16 idag, skönt med kort dag! Efter jobbet blir det att möta upp Kikki för att gymma. Så ser min dag ut. 
Men ni får ha de så bra, se till att njuta utav vädret nu, puss! 


Kommentera här: