Jobba jobba jobba

Jobbade och gymmade i måndags, i både tisdags och onsdags hade jag körskola. På onsdagen var jag även barnvakt för Knut & Hedda. Sen har jag jobbat hela veckan sen dess. Inte gjort så mycket efter jobbet, mest städat, packat upp det sista (nu är jag färdig uppackad!!), tvättat & diskat. En riktig 'vuxen vecka' med andra ord haha.
Idag på jobbet så hände de även en liten spännande sak precis när jag slutade. Stod i kassan för skulle köpa hem lite grejer, och precis när jag skulle betala gick strömmen. Vi var tvungna att utrymma affären och ha den stängd i en dryg timme innan de fick igång allt igen. Var dock inte bara affären de var strömavbrott i utan i lägenheterna längs med gatan också. Tur att de kom igång sen iallafall, får hoppas att det inte blir fler strömavbrott! 

Veckan som kommer nu jobbar jag endast måndag, onsdag och torsdag. På tisdag har jag körskola igen, spännande! 
Men nu måste jag sova. Upp och jobba imorgon så behöver min beautysleep. Godnatt på er! 
Lite bilder från veckan. Btw idag blir Ajax och Baltzar 11 månader, gamlingarna! ^^ 

Kommentera här: