Våren är äntligen här!

Haft fullt upp med flytt och börja jobba igen så bloggen har fått hamna lite vid sidan av, men de är väl förståligt? :) 
I torsdags kväll kom pappa upp, och då gjorde vi en storpackning utav min gamla lägenhet, packade och packade tills man skulle sova. Sen i fredags så gick flyttlasset ut till Fisksätra! Fick även hjälp utav Andreas och Kikki med att bära upp allt haha, too much stuff. Sen i fredags kväll storstädade vi lägenheten i Vällingby och i lördags åkte pappa hem igen. Sen så chillade jag och Kikki hela lördagen och typ inte gjorde nånting. Både hon och jag har åkt på världens förkylning så vi behövde en paus. I går åkte vi till Ikea med hennes pappa och med Andreas. Shoppade loss på massa saker till lägenheten, så nu har vi typ allt vi behöver förutom ett litet bord. Men de var det ingen brådska med iaf! Sen på eftermiddagen hade vi tvättstuga, sen gick vi och käkade pizza och sen gick jag och la mig för skulle upp tidigt och jobba idag. Gick bra på jobbet, känns skönt att vara tillbaka till vardagen igen! Tog en promenad till Slussen med Viktor efter jobbet och catchade upp lite med honom, de var välbehövligt kan jag ju säga er haha :) Satte mig sen på tåget ut till Vällingby för att lämna av nycklarna där. Nu sitter jag på tåget hem till Fisksätra igen. Blir väl att försöka packa upp lite mer innan man däckar. Jobbar imorgon också, och sen på kvällen ska jag barnvakta mina småskitar då mamma och Hans tydligen ska på fotboll...
Bilderna från Dublin kommer snart, tills dess får ni vila ögonen på dessa bilder istället. Våren är ääääntligen här och det är så himla skönt! 


Kommentera här: