Fredag hela veckan!

Hej på er! Hoppas ni haft en bra fredag! 
Tänkte berätta lite som hänt sen i tisdags. I onsdags jobbade jag 08-16 som vanligt, åkte hem och bara chillade. I går jobbade jag 10-18 (skulle jobbat 10-19 men Viktor var snäll nog att ta min sista timme) sen åkte jag med Kikki till Vällingby för att hälsa på våra killar igen! De va så myspys att få gosa lite med dem, och kan knapp vänta tills nästa vecka då vi får hem dem!!

Idag då, började dagen med att käka frukost och betala in min avgift till EF. Så nu är min plats på skolan HELT säkrad, detta känns såå himla sjukt!! Så taggad över att detta verkligen kommer bli av! Sen åkte jag in till stan för att möta upp mormor. Jag behövde även köpa lite hårfärg. Sen åkte hon med mig hem för att se vår lägenhet. Hon tyckte den var jättefin, som alla andra som sett den tyckt också! Snackade en del med henne om lite allt möjligt, glad över att jag har henne! 
När hon åkte hem tog jag tag i disken som hade blivit ett stort berg, och sen adress ändrade jag mig så nu ska jag börja få min post ut hit istället för hem till mamma, woho! Chillade sen framför tv;n tills Kikki kom hem, då gick vi och handlade så vi kunde laga tacos till kvällsmat, så fett gott!
Efter vi ätit så färgade jag håret. Nu är det lila igen, och jag är mer än nöjd! Saknat mitt lila hår faktiskt...
Så ja, jag har haft en bra och lugn fredag! Uppvilad och redo för att jobba i helgen :D 
De var soligt och fint ute idag, sånt uppskattas alltid! 
Kan inte fatta de...
Blev så jävla nöjd med mitt hår!!

Kommentera här: