Första körlektionen på typ 1000 år.

Hade körlektion idag, och inte kört bli på nästan två(!) månader... Jag var så jävla nervös kan jag ju säga er! Kändes som att jag typ hade glömt bort allt. Men nu är jag igång igen! Har nästa lektion på fredag. Vill ju verkligen få det där körkortet så. 
Annars då? Jag har jobbat, började gumma igår igen, och fixat lite mer i lägenheten. Det börjar verkligen kännas som hemma där nu! Ska bli så skönt när allt där är klart :) 

Imorgon jobbar jag stängning, torsdag öppning, sen ledig fre-sön. På fredag har jag som sagt körskola, sen på kvällen ska jag passa Hedda. På lördag ska jag och Knut till Stockholm Waterfront för att gå och se Bamse på turné! Det är hans födelsedagspresent från mig. Sen på kvällen har jag och Kikki inflyttningsfest så de ska bli kul! Och på söndag ska vi till Ikea med mamma, fullspäckat schema framöver! 
Så vi hörs när vi hörs, kräm :) 


Kommentera här: