En bättre tisdag!

Asså det har hänt så mycket saker idag, så jag är typ helt lost haha! 
På jobbet fick vi besök utav vår kollega som blev pappa för tre veckor sen, han var och hälsade på med sin son och sin tjej. Så söt unge!! Så glad för hans skull, han verkar vara jätteglad över att blivit pappa! :) 
Sen var det även en gammal kollega som svängde förbi jobbet idag, han hade varit ute och rest i flera månader och jag hade ingen aning om att han ens kommit hem igen haha. 
Snackade även med min chef idag, och sen ringde jag till EF. Och detta betyder alltså att jag kommer i november flytta över till Dublin i sex veckor för att plugga där... Är svintaggad samtidigt som jag är skitnervös! Kan inte fatta att detta verkligen kommer ske... :D 
Och efter jobbet åkte jag och Kikki till Kattstallet ute i Vällingby. Tittade på lite katter, och bestämde oss för att boka två stycken! En som heter Ajax och en som heter Baltzar. Så himla söta kissar som kommer få ett tryggt och bra hem hos oss! Dock måste vi på ett besök till innan vi får hämta hem killarna, så de kommer hem till oss på torsdag nästa vecka :) ska bli så kul att få ha katt igen, längtat så mycket efter de!! 

Så ja, det var min tisdag det. Nu är jag och Kikki på g hem. Blir väl att duscha och slappa framför tv:n innan man ska sova. 
Imorgon ska man jobba 08-16, och sen efter jobbet ska man åka och klippa sig, spännande... ^^ 
Ett soligt fiskis idag på morgonen! 
Världens bästa vän, vad skulle jag göra utan henne?!? 

Kommentera här: