Cheers to the weekend!

Fredag och inatt fick jag äntligen en god natts sömn! Efter att sovit väldigt dåligt ett par nätter så gjorde det väldigt mycket att kunna sova. 
Just nu sitter jag på tåget hem från körskolan. Lektionen idag gick väldigt mycket bättre än vad den gjorde i tisdags. Kändes som att det gick lättare att köra idag än förra gången. 
När jag kommer hem så ska jag spela in en video tänkte jag! Var alldeles för längesen jag spelade in en, men har inte haft tid! Men nu så! Och förhoppningsvis kommer den upp på söndag :) 
Sen ikväll ska jag ju barnvakta Heddisen, ska bli mysigt att få lite kvalitetstid med henne.

Och förresten snacka om att de verkligen är april väder ute! Ena sekunden spöregnar/haglar det och andra sekunden skiner solen?? Vädret please sort yourself out! Tack. 

Asså fan vad smal jag börjar bli! Så glad!!  

Kommentera här: