Redan onsdag igen

Tiden bara flyger förbi ju! 10 dagar sen man var inne och skrev nått men det känns som igår haha. 
Ja förra veckan då, den bestod utav att jobba, övningsköra lite, boka en resa till San Francisco(!!!!!!!) med Kikki i september, och åka på kryssning. Vi var borta fre-lör. Om jag ska va ärlig åkte vi till största delen på kryssning just då för att jag ville se Albin och Matte spela samt träffa Matte. Var ju ett tag sen man gjorde det sist. Men vi hade även SÅ JÄÄÄÄÄVLA kul när vi festade, kom inte i säng förens vid 05:30 typ haha! Nej men det var en jävla kul kryssning, och det var extremt härligt att få träffa Matte igen. Hann dock inte prata så mycket med honom men det får bli nästa gång. En sak som var lite rolig dock, var att när jag stod vid baren på nattklubben så kommer det fram en som var DJ på båten, och ba frågade mig "Hej ursäkta, är det du som har den där 'matte tatueringen'??" Haha jag ba "eehh, aa, hur visste du det...?" 
Då visade det sig att han hade käkat middag med Matte tidigare den dagen, (innan vi steg på båten gick Matte å Albin förbi oss så de visste ju att vi skulle med) och Matte hade börjat snacka om mig? Och suttit och visat min tatuering?? Jag blev så glad så att jag typ började gråta haha. 
Dagen efter gick ut på att sova sova sova och sen komma hem igen. Men ja, rolig kryssning! 10 av 10 båtar. 
Denna veckan jobbade jag i måndag och i tisdags, idag och imorgon är jag ledig, sen jobbar jag resten av veckan. I måndags gymmade vi efter jobbet och det är så skönt att vara tillbaka på banan igen! Idag hade jag körlektion som gick bra, och sen mötte jag upp Kikki och vi gymmade. Efter gymmet köpte vi hem en ny mixer och så skämde hon bort mig genom att göra en smoothie. Kalasgott ju! Hihi. Är så taggad på att börja äta nyttigare och gå ner mer i vikt nu. Har varit alldeles för mycket skit de senaste, men nu är de ändring på det! Vill ha nått mitt mål innan USA så ja det gäller att dra på hårdhandskarna nu. Men jag vet att jag kan klara det. 
Älsklingarna! 
Båtselfie 
Världens bästa vän! 
Albin och Matte! 
Jag och världens bästa <3 
CAN'T FUCKING WAIT!!!!

Kommentera här: